کربنات کلسیم

قیمت:لطفا تماس بگیرید 09126819600

توضیحات محصول:

 

کربنات کلسیم پودری است به رنگ سفید و مهم‌ترین منبع تامین کلسیم مورد نیاز دام و طیور است. بدن تمام موجودات زنده از کلسیم ساخته شده و بهترین روش تامین کلسیم مورد نیاز در مراکز پرورش دام و مرغداری ها،استفاده از کربنات کلسیم طیور و دام در جیره غذایی آنها می‌باشد که با تنظیم ph مانع اسیدی شدن بدن حیوانات و تحلیل رفتن استخوان‌ ها و عضلات می‌شود.

 

قیمت کربنات کلسیم دامی

کربنات کلسیم خوراکی دام:

کربنات کلسیم دامی اصلی ترین منبع جهت تامین کلسیم مورد نیاز دام می باشد که در گاوداری ها استفاده می شود و باید بصورت پودری و ریز و فاقد فلزات سنگین و مواد سمی باشد.کمبود کربنات کلسیم در خوراک دام سبب ایجاد بیماری‌ های مختلف عضلانی واسکلتی مانند،نرمی استخوان،شکستگی های استخوانی، و همچنین گرفتگی عضلانی و‌… می‌شود.

کربنات کلسیم دامی در جیره گاو :

کربنات کلسیم دامی یکی از مهم ترین مکمل های غذایی در جیره نویسی دام محسوب میشود. این ماده به علت دارا بودن عناصر مغذی بخصوص کلسیم ،بر روی رشد دام تاثیر مثبتی داشته و استفاده آن در خوراک دام ،درحال رشد روز افزونی است.همچنین دراثر کمبود کلسیم بیماری هایی در دام مشاهده میگردد.

استفاده از کلسیم در خوراک دام مزایای زیر را به همراه دارد:

  • تقویت استخوانها، جلوگیری از نرمی و شکستن آنها،بهبود وضعیت اسکلت
  • جلوگیری از انقباضات عضله و مشکلات عصبی
  • بهبود عملکرد آنزیمی و هورمونی
  • بهبود کیفیت و کمیت شیر
  • افزایش وزن دام
  • بهبود رشد گوساله های جوان و …

کربنات کلسیم دامی

کربنات کلسیم در خوراک طیور :

کربنات کلسیم اصلی ترین منبع تامین کلسیم ،جهت پرورش پرندگانی مثل شترمرغ ، مرغ ،بلدرچین و بوقلمون است.نقش کربنات کلسیم طیور در تقویت اسکلت طیور و جلوگیری ازنرمی وشکستن استخوان ،تشکیل بهتروضخیم‌تر پوسته تخم مرغ و بهبود کیفیت تخم و عملکرد بیولوژیک بدن طیور می باشد.

مرغ تخم گذار روزانه بین 7 تا 30 گرم کلسیم تنها جهت تشکیل پوسته تخم مرغ نیاز دارد و چنانچه کلسیم در جیره غذایی شان تامین نشود ،کمبود کلسیم از بدن خود حیوان برداشت می شود و در این صورت موجب بروز مشکلات اسکلتی و همچنین پوکی استخوان در طیور می شود و در نتیجه به مرور کیفیت تخم مرغ هم کاهش پیدا می کند.

 

کربنات کلسیم طیور

مزایای مصرف کربنات کلسیم :

به طور کلی مصرف منابع کلسیم قابل جذب نظیر پودر کربنات کلسیم خوراکی مزایای زیر را در پرورش دام وطیور به همراه خواهد داشت:

  1. تقویت اسکلت حیوان و جلوگیری ازنرمی وشکستن استخوان
  2. جلوگیری ازمشکلات عصبی وانقباضات وگرفتگی عضلات
  3. بهبود عملکرد آنزیمی و هورمونی بدن دام وطیور
  4. تشکیل بهتر و ضخیم‌ تر پوسته تخم مرغ
  5. افزایش وزن و افزایش سطح سلامت

بسته بندی این محصول:

فله کیسه

کربنات کلسیم در خوراک طیور

لطفا جهت خرید  و اطلاع از قیمت کربنات کلسیم دامی و طیور و نحوه استفاده از آن در خوراک دام و طیور با شماره 09126819600 تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای کربنات کلسیم

  1. گلستانی

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون ولی من متوجه نشدم کربنات کلسیم بهتره یا صدف کوهی (معدنی)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =

محصولات مرتبط

فهرست